Duben 2007

Dr. Gabriele Kollmann

29. dubna 2007 v 12:56 | Majky |  Videa

New video Gabi a Ralf

29. dubna 2007 v 12:45 | Majky |  Videa

Fanclub

15. dubna 2007 v 13:30 | Majky |  Fanclub
Pokud máte blog o Medicopteru 117 nebo jste jeho velcí fandové tak se zaregistrujte na našich stránkách www.mc-fan-club.estranky.cz !! Budeme se těšit!!!

Rainer Grenkowitz - Michael Lüdwitz

10. dubna 2007 v 20:43 | Majky |  Postavy
Narodil se v Berlíně.
Výška: 181 cm
barva očí: modro-zelená
barva vlasů: tavo-hnědá
bydliště: Frankfurt
jazyk: angličtina
dialekt: berlínský, rheinhessischský
záliby: všechny míčové hry, Aikido, žonglování, hudba
vzdělání: Hochschule für Musik u. Theater v Hannoveru
Filmografie:
2005Die Tropencops
2004Inga Lindström-Entscheidung am Fluss
2004Soko Köln
2003Hallo Robbie
2002Der Auftrag-Mord in der Heimat
2002Für alle Fälle Stefanie
2002Rhein-Samurai
2001Du bist mein Kind
2001Fesseln des Herzens
2000/02Millenium Man
1999Tatort
1998Natalie
1997-2000Medicopter 117 (drei Staffeln)
1996Boom, Baby Boom
1996Mordsgeschichten
1996Nicola
1995Lichterspiele
1994-1995Echt Harder (Titelrolle)
1994Aus heiterem Himmel (eine Staffel)
1993Schwarz greift ein
1985Meier
1983Nägel mit Köpfen
RAINER GRENKOWITZ
RAINER GRENKOWITZ
RAINER GRENKOWITZ
RAINER GRENKOWITZ
Eingang
Für weitere Bilder hier klicken !

Oblíbený bloček *1*

10. dubna 2007 v 14:14 | Majky |  Spřátelené blogy
To je super blog o MCčku........ určitě se mrkněte.

Gabriele Kollmann

9. dubna 2007 v 11:46 | Majky |  Moje Videa ○
Tak tady jsem zkoušela udělat takový video........ můžete si ho i stahnout...

VRTULNÍK EUROCOPTER EC-135 T2

8. dubna 2007 v 19:15 | Majky |  LZS
Od poloviny roku 2004 je na stanovišti LZS v Hradci Králové používán vrtulník Eurocopter EC-135 T2. Tento typ vrtulníku zvítězil ve výběrovém řízení na dodávku nových vrtulníků lehké kategorie pro integrovaný záchranný systém (IZS) vyhlášeném Ministerstvem vnitra ČR. Do soutěže se přihlásily tři významní výrobci vrtulníků: italská Agusta zastupovaná firmou Heli Market s.r.o. se strojem Agusta A109, americký MD Helicopters se strojem MD-902 zastupovaný firmou IBCOL Praha, s.r.o. a západoevropská společnost Eurocopter zastoupená akciovou společností Omnipol. Po náročném a pečlivém zhodnocení jednotlivých nabídek doporučila mezirezortní komise vedení ministerstva pořadí výhodnosti jednotlivých typů, přičemž na prvním místě se umístil stroj EC-135 T2. Dne 29. srpna 2003 byl podepsán kontrakt na dodávku osmi vrtulníků v průběhu následujících šesti let.
Nadnárodní společnost Eurocopter, v níž má šedesátiprocentní podíl francouzská firma Aérospatiale a čtyřicetiprocentní německá DASA, zahájila vývoj tohoto lehkého víceúčelového vrtulníku začátkem devadesátých let. Model EC-135 s nosným bezzávěsovým rotorem (Bearingless Main Rotor) se čtyřmi kompozitovými listy o průměru 10,20 m a charakteristickým ocasním "fenestronem" (vyrovnávací rotor vestavěný uvnitř záďového stabilizátoru) je mimořádně výkonný a využívá nejmodernějších technologií. Nabízí mimořádné manévrovací schopnosti a vysoký stupeň bezpečnosti pro posádku i pozemní personál. Vrtulník je vybaven speciálním systémem tlumení vibrací ARIS (Anti Resonance Isolation System), který zajišťuje velice klidný let a nízkou hlučnost. Je poháněn dvěma turbohřídelovými motory Turbomeca Arrius 2B2 o vzletovém výkonu 609 kW s digitálním kontrolním systémem typu FADEC. Stroj je přizpůsoben provozu v rozmezí venkovních teplot od -30oC do +54oC. V základní verzi je určen k přepravě 7 cestujících včetně pilota. Ve verzi pro LZS je standardně posádka vrtulníku čtyřčlenná ve složení lékař, zdravotnický záchranář, pilot a palubní inženýr (příp. dva piloti). V této konfiguraci přepraví na palubě jednoho ležícího pacienta, kterému je možné poskytovat komplexní intenzivní nebo resuscitační péči. Zdravotnickou zástavbu stroje Policie ČR letecké služby vyrobila rakouská firma Air Ambulance Technology. Vrtulníky mají univerzální podlahu vybavenou normalizovanými kolejničkami na uchycení vnitřního vybavení a sedadel, díky nimž může být ve velmi krátkém čase interiér přestavěn podle aktuální potřeby provozovatele. Zdravotnické vrtulníky nemají speciální policejní přístroje, ale jsou vybaveny zařízením na pozorování a komunikaci, přístroji umožňujícími lety IFR a kabinou kompatibilní s brýlemi pro noční vidění.
První z nově zakoupených strojů EC-135 (výrobní číslo 0310, OK-BYA) byl převezen 20. prosince 2003 z německého výrobního závodu v Donauwörthu do Prahy nákladním automobilem z důvodu nepříznivého počasí. Do provozu v integrovaném záchranném systému byl slavnostně uveden 23. ledna 2004.
TECHNICKÉ ÚDAJE
ROZMĚRY
Celková délka (s běžícím rotorem)12,13 m
Délka trupu10,16 m
Výška3,75 m
Šířka (bez listů nosného rotoru)2,65 m
Průměr nosného rotoru10,20 m
Průměr ocasního fenestronu1,00 m
Průměr ocasního fenestronu5,90 m³
Motor Turbomeca Arrius 2B2
HMOTNOSTI
Maximální vzletová hmotnost2835 kg
Maximální vzletová hmotnost s podvěsem2900 kg
Hmotnost prázdného stroje (bez vybavení)1880 kg
Hmotnost paliva568 kg
VÝKONOVÉ PARAMETRY
Maximální rychlost285 km/h
Cestovní rychlost260 km/h
Stoupavost7,6 m/s
Dostup3100 m
Dolet641 km
........

1-6 Vrtulník Eurocopter EC-135 T2 Policie ČR letecké služby (OK-BYA) při svém prvním představení na stanovišti LZS v Hradci Králové v únoru 2004. Foto: autor.

........
........

7-12 Interiér Vrtulníku Eurocopter EC-135 T2 (OK-BYA). Foto: autor.

........
radiokomunikační zařízení Motorola GM 360
nosítka s nosným zařízením na jejich upevnění s možností polohování
vakuová matrace
scoop-rám (Ferno, USA)
fixační límce pro znehybnění krční páteře
vyprošťovací zařízení Spencer Extrication Device (Spencer, USA)
extenční dlaha na dolní končetinu
vakuové dlahy
přenosný defibrilátor s monitorem (EKG, SpO2, NIBP, EtCO2, RR) a externím kardiostimulátorem s možností záznamu 12-svodového EKG Lifepak 12 (Medtronic, USA)
Přístroj pro měření hladiny hemoglobinu HemoCue Hb 201+ (HemoCue, Švédsko)
Vybavení pro práce ve výšce a nad volnou hloubkou (pracovní úvazy, ochranné přilby, slaňovací prostředky, podvěsový vak)
10 l tlaková nádoba na O2 s příslušenstvím, inhalační polomaskou a průtokoměrem
2 l tlaková přenosná nádoba na O2 s příslušenstvím
přístroj pro umělou plicní ventilaci Oxylog 2000 (Dräger, SRN)
ruční dýchací přístroj pro novorozence Ambu Baby (Ambu, Dánsko)
ruční dýchací přístroj pro dospělé Ambu Mark III (Ambu, Dánsko)
obličejové masky pro novorozence, děti a dospělé
PEEP ventil (Ambu, Dánsko)
laryngoskop pro děti a dospělé
pomůcky pro zajištění průchodnosti dýchacích cest: endotracheální rourky, kombitubus, koniotomický set
pulzní oxymetr Nonin 2500 (Nonin Medical, USA)
glukometr Glucotrend 2 (Roche, Velká Británie)
odsávačka Laerdal (Laerdal, Norsko)
fonendoskop
tonometr
lékařský teploměr
souprava pro ošetření popálenin (Bioster, ČR)
souprava pro ošetření pneumotoraxu Cook Pneumothorax Set (Cook, USA)
pomůcky a spotřební zdravotnický materiál pro zajištění krytí ran a stavění krvácení (včetně obvazového materiálu, nůžek a peánů)
materiál pro zajištění vstupů do cévního řečiště (včetně intraoseálních jehel pro děti a dospělé) a aplikaci přetlakové infúze
lékařský batoh
léky a infúzní roztoky
izotermická hliníková fólie pro udržování tělesné teploty (Bioster, ČR)
fólie pro zemřelé
nádoba na zdravotnický odpad
práškový hasící přístroj (2 kg)

Základní informace o LZS v ČR

8. dubna 2007 v 19:13 | Majky |  LZS
V ČR taky mají vrtulník Eurocopter. Stejná značka jako Medicopter 117.............
Středisko letecké záchranné služby (LZS) v Hradci Králové s volacím znakem "Kryštof 6" bylo uvedeno do provozu 3. července 1990 a ještě téhož dne vrtulník uskutečnil první let k dopravní nehodě (posádka: pilot JUDr. Josef Roušar, lékař MUDr. Jiří Štětina a záchranář Ivo Novák). Provozovatelem vrtulníku na čtvrtém středisku LZS v Čechách (Praha - 1987, Brno - 1988, Ostrava - 1989) se stala Letecká správa SNB (později Letecká služba Policie ČR). Po dobu několika prvních let byl v Hradci Králové používán polský vrtulník PZL-Swidnik (Mil) Mi-2 střední kategorie, na počátku roku 1995 nahrazený typem Eurocopter (MBB) BO-105 CBS4 německé výroby, který zde spolehlivě plnil své povinnosti až do roku 2004.
Veškeré požadavky občanů a zdravotnických zařízení na použití vrtulníku jsou směrovány jednotným tísňovým číslem 155 na krajské zdravotnické operační středisko v Hradci Králové. Službu konající personál vyhodnotí výzvu a podle závažnosti zdravotního stavu pacienta nebo závažnosti poranění rozhodne o nasazení vrtulníku. Od obdržení výzvy se vzlet uskuteční v průběhu dvou až tří minut. Posádka vrtulníku je v trvalém rádiovém spojení se zdravotnickým operačním střediskem a službami řízení letového provozu. Akční rádius vrtulníku od střediska je 70 kilometrů, ale většina primárních zásahů se uskutečňuje do vzdálenosti 30 až 40 kilometrů od základny. Vzhledem k bezpečnosti posádek a stávajícímu technickému vybavení vrtulníků se v Hradci Králové uskutečňují lety pouze za denního světla, resp. od východu do západu slunce. Noční zásahy vrtulníku vybaveného pro lety podle přístrojů (IFR) jsou možné pouze se vzletem a přistáním na letištích vybavených odpovídajícími světelnými a radionavigačními prostředky a v České republice jsou využívány zcela výjimečně.
ROZDĚLENÍ ČINNOSTI LETECKÉ ZÁCHRANNÉ SLUŽBY
LETY "HEMS" (Helicopter Emergency Medical Service) tvoří naprostou většinu zásahů LZS v našich podmínkách. Do této skupiny patří lety PRIMÁRNÍ a NEODKLADNÉ SEKUNDÁRNÍ. Při primárním zásahu posádka okamžitě po obdržení výzvy odlétá na místo určení (nejčastěji k dopravní nehodě nebo závažnému úrazu) a po základním ošetření pacienta a stabilizaci vitálních funkcí (především dýchání a krevního oběhu) zajišťuje jeho dopravu do nejvhodnějšího zdravotnického zařízení, popřípadě na místě předává pacienta posádce sanitního vozu. Neodkladné sekundární lety představují akutní mezinemocniční transporty pacientů vyžadujících intenzivní nebo resuscitační péči, většinou z menších okresních nemocnic na pracoviště vyššího typu (např. do fakultní nemocnice, popáleninového nebo traumatologického centra apod.).
AMBULANČNÍ LETY tvoří nepatrnou část zásahů letecké záchranné služby. Jedná se o případy, kdy vrtulník zajišťuje mezinemocniční dopravu stabilních pacientů, u kterých je transport pozemními prostředky méně vhodný s ohledem na charakter poranění (např. při zlomenině páteře), ale případné odložení transportu nijak nepříznivě neovlivňuje další vývoj jejich onemocnění.

Klip doktoři

8. dubna 2007 v 18:56 | Majky |  Videa

Gabi

8. dubna 2007 v 18:49 | Majky |  Videa
New video s Gabčou.......

LZS Plzeň - Líně

6. dubna 2007 v 10:25 | Majky |  LZS
Tak tady jsou nějaký fotky o Leteckej záchrannej službě v Plzni........... je to trochu rozdílný než Mcčko.........
Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)Z výcviku LZS AČR Plzeň - Líně (hory)

Karikatury

5. dubna 2007 v 12:29 | Majky |  Karikatury
Sabine Petzl

Wolfgang Krewe - Ralf Staller

4. dubna 2007 v 15:18 | Majky |  Postavy
Narodil se: 20. října 1966 v Mnichově
Výška: 183 cm
Barva očí: modrá
Barva vlasů: tmavě hnědá
Jazyky: angličtina
Dialekt: Bayrischský
Nyní žije v Berlíně.
Pro autogramy si pište na:
c/o Agentur Rehling
Mommsenstrasse 47
10629 Berlin

Gesche Tebbenhoff - Vera Wächter

3. dubna 2007 v 19:16 | Majky |  Postavy
Narození: 1966
Výška: 174 cm
Barva vlasů: modro-šedá
Mluví: Anglicky, francouzky
Dialekt: Ruhropottský
Bydliště: Osnabrück ( Mnichov )
Rodinný stav: svobodná, má dítě ( Rosu ) s Manfredem Stücklschwaigerem
Vzdělání: Maturita
Škola: Westfälische Schauspielschule
Je v horší kvalitě.....:( ale je tam s Anjou Freese

Manfred Stücklschwaiger - Thomas Wächter

2. dubna 2007 v 19:10 | Majky |  Postavy
Manfred se narodil 25. ledna 1965 v Mnichově.
Vystudoval hudební, dramatickou a taneční školu v Hamburgu.
Potom působil ve státním divadle v Hannoveru, na slavnosti členů městského divadla v Ingolstadtu a ve státním divadle v Saarbrückenu.
Filmoví diváci ho znají jako mnichovského herce z komedie "Workaholic" nebo Tobias Moretti a Christino Paul v roli ,, Andreho´´.
V televizi hrál ve filmech Die Gerichtsreporterin, Die Gang. Také, jako Anja Freese, v seriálu televize RTL Balko a Die Wache. Menčí roli si zahrál také v seriálu komisař Schimpanski.
Manfred žije společně se svou seriálovou bývalou manželkou Gesche Tebbenhoff i ve skutečném životě.
V březnu roku 2001 se Gesche stali rodiči. Mají dcerku Rosu.
© ORF
© Christine Fenzl

Sabine Petzl - Biggi Schwerin

2. dubna 2007 v 14:55 | Majky |  Postavy
Narodila se 9.8. 1965 ve Vídni
Měří: 168 cm
Barva očí: hnědá
Barva vlasů: tmavě hnědá
Mluví: Anglicky, italsky a polsky
Dialekt: Vídeňský
Vzdělání: vysoká škola výtvarného umění ve Vidni
Spolupracuje s Německou televizí ORF.
Má malého syna Saschu.
Spolupracuje s televizí ORF. Zahrála si v Tv seriálech, jako např. Dr. Stefan Frank, Nikola, Komisař Rex, Siska a samozdřejmě Medicopter 117.
V roce 1994 hrála v letním divadle v Berndorfu. V roce 1998 účinkovala v divadle Drachengasse ( v překladu to znaměná něco jako dračí ulice ) ve Vídni.

Anja Freese - Gabriele Kollmann

2. dubna 2007 v 14:39 | Majky |  Postavy
Narodila se: 22. ledna 1966
Místo narození: Freiburg - Německo
Sourozenci: sestra Eva Freese ( 21.4.1964 ) taky herečka
Měří: 180 cm
Barva očí: modrá
Barva vlasů: blond
Mluví: anglicky, francouzky, španělsky, rusky
Bydliště: Hamburg, Kalifornie
Dialekt: Habsburský
Vzdělání: Volná divadelní škola v Habsburgu 1990 - 1993
Robert Lewis (NYC)
MK Lewis (LA)
Bruce Gloyer (LA)
Záliby: Tenis, taekwodo, lyžování, plachtění, jízda na koni, judo, zpívání s klavírem a flétna
Má řidičský průkaz na auto.
Natáčení Medicopteru opustila, protože chtěla být více se svým přítelem z Ameriky.
S tmavýma vlasama................
Anja Freese poster G19115shadow
shadowshadow
Anja Freese poster G19118shadow
shadowshadow
ze seriálu Medicopter 117:
seriál Balko:
z filmuIm Namen des Gesetzes:
z filmu Sylter Geschichten
a ze seriálu Rosenheim Cops

Chrissy Schulz - Victoria Fisher

1. dubna 2007 v 16:34 | Majky |  Postavy
Chrissy Schulz - Victoria Fisher
Narodila se v roce 1972.
Měří: 172 cm
Barva vlasů: blond
Barva očí: modrozelená
Mluví: francouzky, španělsky a německy
Dialekt: Berlínský, Badišský
Sport: jízda na koni, šerm, skůtr, prostná cvičení, bruslení
Hudební nástroj: kytara
Zvláštní schopnocti: posunková řeč
Její seriálová Victoria chtěla chodit s Peterem, dokonce se s nim i vyspala, ale on ještě měla Barbaru. Proto, aby si vybral zrovna jí vymyslela si že je těhotná. Nakonec nevyhraje ani jedna a Peter má dítě se Stellou Contini.